Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
17-03-16, 19:39 #12
Sv: Sonnys grublerier.
Hei! Tusen takk for innspillet ditt, det setter jeg veldig pris på
Nei, jeg forsøkte aldri jod og jeg vet ikke om jod har blitt målt. Men forrige gang jeg skulle ta blodprøve bestemte legen min seg for at vi like gjerne kunne krysse av alt og måle alt som går an å måles ved en blodprøvetagning
Måtte google og ser nå at jod måles gjennom både blodprøve og urinprøve? Jeg har hatt dette med jod i bakhodet lenge og spesielt etter at jeg fant igjen denne siden, og har tenkt at dette er noe jeg bør ta opp med legen så kanskje det er på tide å gjøre det nå neste gang.
Jeg merker at det er litt vanskelig for meg å skrive ting akkurat som de er når jeg skulle til å svare deg. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt at jeg ville ha en dagbok som alle som ikke er medlemmer også kan lese i, men på denne måten kan jeg jo heller ikke utdype ting sånn som jeg ellers ville ha gjort fordi jeg er redd for å bli gjenkjent her inne. Jeg lurer på om jeg kanskje kan ha mer nytte av å kunne skrive ting helt åpent her inne
Jeg får høre med moderator om det går an å flytte denne tråden tror jeg
Lignende tråder
-
Kan disse symptomene være lavt stoffskifte selv om prøvene ikke viser det?
Av sussi123 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-12-12, 09:22 -
Jeg har ikke fått påvist lavt stoffskifte men 90% av symptomene stemmer
Av Bentececilie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-02-11, 18:55 -
Bare kaos! Grenseland for lavt stoffskifte med hyper symptomene
Av jojo75 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 21-05-08, 20:35 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
Av Caramella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 23-03-08, 22:24 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53

Svar med sitat

Bokmerker