Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
16-09-15, 16:32 #11
Sv: Tilbake på forumet.... :-)
Tak Lisa.
Det kan være ganske besværligt, letforståeligt at beskrive komplicerede sager, men en ting er jeg meget sikker på - du har meget brug for second opinion. Omslaget i din helse er så kompliceret, at selv de bedste gode råd fra lidelsesfæller rækker ikke her.
Desuden er du ved at komme ind i den alder, hvor selv de ellers super-velbehandlede hypothyroide kvinder kan møde væggen, når andre hormoner "naturligt" begynder at falde. Personligt mener jeg, at alle hypothyroide kvinder på tærsklen til, under og efter overgangsalderen burde hvert andet år indhente second opinion hos kompetente læger, uanset om de ellers føler, at de har det godt.
Der er så meget, som automatisk bliver tilskrevet overgangsalderen, at man ikke længere fokuserer på stofskiftet og mange resignerer, når/hvis nye symptomer kommer til. Så under alle omstændigheder, er det sundt at få tjekket status på lavt stofskifte i den alder, uanset om man har nye symptomer, eller ikke.
I dit tilfælde, er der en række forandringer og symptomer, som burde ikke være der, hvis det kun var thyreoideahormoner, som var i spil. Ja, ville virkelig blive glad hvis du beslutter at indhente second opinion. Hvis det ikke er for langt fra hvor du bor i Akershus, er der en klinik i Frederikstad jeg godt ville turde at betro dig til.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Tilbake på forumet dessverre:( Nå er det synsforstyrrelser jeg må spørre om igjen
Av gutt_81 i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 8Siste melding: 28-12-10, 21:42 -
Hei, jeg er tilbake - nå med Graves
Av Majsa i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 06-06-09, 11:22 -
Oi oi oi oi !!!!!!! FORUMET ER TILBAKE!!!!
Av Thomas W H i forumet Om forumet genereltSvar: 4Siste melding: 25-01-09, 21:45 -
tilbake fra legen
Av mokki i forumet Hos legenSvar: 48Siste melding: 19-06-06, 12:33 -
tilbake igjen
Av tone i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 14-10-05, 23:17

Jeg skal lese innlegget ditt veldig nøye! Godt mulig jeg trenger en second opinion, ja...
Svar med sitat

Bokmerker