Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
02-07-15, 13:01 #6
Sv: Is Google Making Us Dangerous?
Nåvel - det kan vel like snart være meg som leser...

Neida. Jeg skjønner hva du frykter. Og jeg er også på mange måter enig. som rådgiver er man ansvarlig for å ikke gi råd som man vet er feil, og også å tilkjennegi de begrensninger man har/forutsetninger man legger til grunn. F.eks utdannelse/ikke utdannelse. Når det er sagt så stoler jeg vel mye mer på den kunnskap samlet her inne enn f.eks på fastlegen min sin. Selv om jeg også innser at sannnsynligvis er ikke all kunnskap her inne riktig - og definitivt ikke riktig for alle.
Og jeg ser også varsko'et ditt. Det ER mange sensasjonsformuleringer, spesielt i introer til diverse artikler som ved nærmere ettersyn ikke viser seg å oppfylle det introen lovte. Det gjelder både "fagstoff" og "amatørsider"... Men jeg synes vel at det ofte (dessverre) er lettere å gjennomskue det når innholdet ikke holder vann og er skrevet av en ikke-fag-person, enn når en fagperson tar feil. Det nesten utelukkende på grunn av det språk som benyttes. Fagspråk er vel og bra, men fordrer at også leseren har vokabularet... Om leseren ikke har det, så er i praksis innholdet utilgjengelig og uverifiserbart.
Nei - nå roter jeg meg utpå viddene igjen.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Hvorfor (for)blir vi syke?Svar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat

Bokmerker