Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
28-06-15, 18:51 #1
Plenadren fra ViroPharma, Belgium

ViroPharma launches Plenadren for rare endocrine disorder (2012)
Plenadren - PREPARATOMTALE (norsk 43 PDF-sider)
Plenadren er et binyrebarkhormon (Min.medicin.dk)
Plenadren (Felleskatalogen.no)
Plenadren - PAKNINGSVEDLEGG: INFORMASJON TIL BRUKEREN (Felleskatalogen.no)
Two bottles of Plenedren in front of me… (Plenadren Diary)
Relatert:
DuoCort (Plenadren) - ny slow release hydrocortison = 1 tablet dagligt (her)Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
DuoCort (Plenadren) - ny slow release hydrocortison = 1 tablet dagligt
Av Anisa i forumet HydrocortisonSvar: 4Siste melding: 16-11-13, 15:46 -
DuoCort (Plenadren) - ny slow release hydrocortison = 1 tablet dagligt
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 16-11-13, 15:46

. Skal ikke si at jeg er bra, men kjenner at det begynner å skje noe. De siste 5-6 dager har jeg kun hatt behov for 2 doser smertestillende, mot 1-2 ganger daglig
så kanskje skjer det et under
Svar med sitat

Bokmerker