Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
01-06-15, 20:01 #2
Sv: "Levothyroxine: from sheep thyroid injections to synthetic formulations"
Jeg hadde ikke en anelse om at så lite av de hormonene vi har i blodet faktisk er frie... i forhold til proteinbundede. Med syntetiske tilskudd må da kroppen gå og kjempe imot en tilstand av "kronisk overdosering"
... Ikke rart at det går feil og at omdanningen til fT3 for mange strupes i stedet for å normaliseres.
Det fremsetter jo også implisitt hvorfor at fT3-produkter "ikke fungerer" og må deles i mikroskopiske doser og pulsdoseres for å gi en brukbar virkning...
Jeg har forøvrig en kollega, en mann i begynnelsen av 60årene som har fått konstatert stoffskiftesykdom (en tidligere meget aktiv mann) ... som nå er "velregulert", men har gått fra å komme tilbake i jobb, ned i 50% og nå ut i full sykemelding. Legen mener det må være utbrenthet, fordi stoffskiftet er som kjent; "velregulert".
Har sendt et par artikler og snakket litt, men "man kan leie hesten til krybba, men ikke tvinge ham til å spise". Jeg håper at frøet jeg har sådd vil spire, men har ikke høye håp.
Er redd for at hans yrkeskarriere er over.
Som jeg har sagt før... det er lett å kjøre over pasienter som ikke har overskudd og kognitive evner til å protestere lenger... og med standardbehandlingen så gjelder dessverre det mange.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Mark Knopfler i Norge
Av Mod i forumet Forum: Litt musikkSvar: 0Siste melding: 09-10-14, 20:02 -
Open Mind Conference 2012
Av Mod i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 07-09-12, 22:47 -
"Hypothyroidism Type 2: The Epidemic" av Mark Starr, M.D.
Av Thomas W H i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 30-03-10, 18:03 -
Dr. Mark Starr's "Hypotyreose Type 2: Epidemien"- forskning
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 07-03-09, 09:16

Svar med sitat

Bokmerker