Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
14-05-15, 06:56 #11
Sv: Tenketråd om progesteron og østrogener
Progesterontilskuddet virker, det er utvilsomt.

I januar var ratioen progesteron/østradiol på 50. I Mars er den på 105.
For første gang på lenge følger i alle fall disse prøvene utviklingen på formen.
Fram til nå har jeg smurt meg morgen og kveld fra eggløsning til dagen før menstruasjon. Og for første gang siden jeg ble merkbart syk, så føles alt mye mer normalt gjennom syklus. PMS er begrenset til akkurat rundt oppstart på menstruasjon, og hormonkviser har jeg ikke hatt siden jeg begynte å smøre med progesteronkremen(e). Jeg bruker fortsatt opp helsekostkremen, samtidig som jeg bruker reseptkremen.
Jeg hadde et håp om at jeg kunne gradvis kutte ned på Erfaen samtidig som ratioen økte, men i stedet har jeg måttet øke til 3,5 grain i februar. Kan hende jeg må over en terskel på ratioen før det endres og jeg kan redusere på Erfa. Eller kanskje det ikke blir noen endring. Mest sannsynlig har jeg (igjen) trodd på hurtige resultater, samtidig som sykdommen har kommet snikende. Jeg forteller meg selv stadig vekk at tilfriskningen er minst like snikende....
Det er i alle fall ingen tvil om at progesteronkremen gjør jobben sin for min del.
Lignende tråder
-
Progesteron krem
Av janis i forumet ProgesteronSvar: 3Siste melding: 09-11-11, 17:51 -
Progesteron krem
Av janis i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 3Siste melding: 09-11-11, 17:51 -
Ekstremt lave østrogener og kæmpe hårtab.
Av Annie i forumet Andre hormonerSvar: 28Siste melding: 03-02-10, 12:23 -
Progesteron
Av Marianne i forumet ProgesteronSvar: 0Siste melding: 03-08-06, 22:10

Svar med sitat

Bokmerker