Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
12-05-15, 18:35 #12
Sv: Snarligt forbud mod Thyreoid og Liothyronin ?
"Lade det ligge" er mit forslag. Ingen grund til at informere om, og skaffe trafikken til en commercial career building, der så professionelt og effektivt er igangsat af private personer, for private personers vinding, at hele denne vores sag nu styrtbløder.
Alt hvad vi har opnået gennem de sidste 10 år, ligger nu i grus, fordi nogen bygger sig en karriere og levebrød stående på skuldre af syge mennesker. Lægestanden takker guderne for denne "forening" og Thyreoidea Landsforeningen har så sandelig intet at frygte her.
Der er ikke andet for, end at starte forfra med at informere, informere og informere. Og ikke at "sende" trafikken der, hvor den alligevel drukner til ingen verdens nytte...
Der er virkelig gået "forretning" i denne vores hypothyroid-sag.
Flere enkeltpersoner har øjnet chancen at skaffe sig levebrød, hellere end gerne gennem "kontingent-kvæg", og via andre relaterede forbindelser. Der er kun et patientdrevet thyroid-site jeg har kendskab, indehaveren ikke lever af.... Ganske vist kan man også donere til Stop The Thyroid Madnes, men udelukkende direkte til webhosten, til betaling for hosting og vedligeholdelse af sitet. Janie Bowthorpe leverer reel information, free of charge, for enhver der har brug for den. RESPEKT
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Destruksjon og forbud mot vitaminer
Av Vigdis i forumet Krigen mot kosttilskuddSvar: 2Siste melding: 21-06-13, 16:45 -
Thyreoid fra glostrup apotek
Av Kamilla i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 7Siste melding: 25-05-13, 02:09 -
Thyreoid fra glostrup apotek
Av Kamilla i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 7Siste melding: 25-05-13, 02:09 -
EU-forbud mod urtemedicin 1/4-2011: Underskriftsindsamling
Av Nielsigne i forumet Krigen mot kosttilskuddSvar: 2Siste melding: 16-04-11, 18:15 -
Armour Thyreoid på negativlisten
Av pandalakris i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 27-02-09, 07:52

Svar med sitat

Bokmerker