Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Hashimotos, jod og mig
Threaded View
-
12-05-15, 17:06 #4
Sv: Hashimotos, jod og mig
Det er så spennende det du får til med kosttilskudd.
Her opplever jeg at behovet kjennes mindre. Jeg tar nå litt jod innimellom og magnesium når jeg har vært slem med musklene, jern i "dann og vann" og en multivitamin i ny og ne. Det hender også det blir litt d-vitamin/omega3, men her forsøker jeg å få mest fra sol/solarium. Det hadde sikkert vært mer og hente, men på den annen side så kjennes det ok ut for meg.
Har du tenkt på bvitaminer og fettsyrer for huden? Jeg brukte i en periode udo's choiche (ca gjennom 2 flasker, 3ts daglig) og syntes at huden ble smidigere og penere - talgklumper forsvant samtidig - da?Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hashimotos medisinering
Av Karri i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 24-09-11, 22:28 -
Kan se ut som du har Hashimotos....
Av uheldig i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 16-02-11, 09:28 -
Hashimotos og anti-TPO
Av Tornerose i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 04-01-11, 08:57 -
Hashimotos muskelsmerter
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 19-07-09, 04:25

Svar med sitat
Bokmerker