Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
27-01-07, 15:53 #1
Hei fra sør!!!
Jeg har smuglest litt på forumet deres en stund nå og har i grunnen funnet ut at det var på tide å melde seg inn
Jeg blei tipset om dette forumet av Rikke med 2 gutter, hei vennen
Etter endt svangerskap og fødsel (for snart 1. år siden - HJELP!) så har jeg slitt med litt forskjellige ting, og legen min testet bl. a. stoffskiftet mitt. Fikk beskjed om at det var lavt, men innenfor normalen, og hun anbefalte nye prøver etter å ha ventet i 6 mnd'er. De 6 mnd'ene er snart gått, og jeg føler ikke at jeg har blitt noe bedre :( Skal få legen min til å skrive ut prøveresultatene for meg neste gang, sånn at jeg får se hvilke nivåer jeg faktisk ligger på. Jeg har ingen peiling på alle de medisinske forkortelsene dere bruker, men jeg lærer vel etter hvert
Litt om meg selv: Er 26 år gammel, er stolt mamma til ei vakker lita tulle på drøyt 10 måneder, samboer med Sjalamannen og matmor til en herlig hund. Vi bor på sørlandet og trives veldig godt her
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt T3 -rigtig dårlig. Lav Cortisol
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 15-09-08, 16:42 -
Lavt stoffskifte og dårlig blodgjennomstrømning
Av Sigrid i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 16-04-07, 22:01 -
Dårlig immunforsvar
Av marge i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 22-02-07, 14:21 -
ME og immunforsvar
Av kira i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 1Siste melding: 06-06-06, 17:44

Svar med sitat
Bokmerker