Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post

Hej Klokken er mange og jeg skal sove... For mig at se lyder det som et tilbagefald af... lavt stofskifte. Som du beskriver det, lyder det som T3-mangel i nervesystemet inkl. hjernen. Prøv lige at læse her: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=13081 hvad for lav medicindose gør ved stofskiftet.

Jeg ville ikke engang kunne holde mig oprejst med kun en grain (60 mg) naturthyroid i kroppen. Denne dose skal i hvert fald dobbelt op til at begynde med, før det kan begynde at nytte noget. Og dette vel at mærke uden at blande det syntetiske med i, fordi den ødelægger naturthyroids "slow release" effekt.

På den korte bane er der ingen grund til at frygte binyrer i forhold til doseøgning. Binyrene crasher ikke af et par dages forsøg med en så moderat medicindose som 2 grain delt over to gange i døgnet. Så ville de allerede have crashet af Levaxin før. Jeg kender flere med binyreproblemer, der alligevel trives udmærket med naturthyroid taget både til natten og om morgen. En grain aften/nat og en grain om morgenen i 3-4 dage, sørg omhyggeligt for ro i sindet og is i maven, og se hvordan det går.

Natti natt.
Enig - det høres mer ut som "for lite". Det er ikke sikkert at du utnytter den levaxinen som før, med mer tilgjengelig fT3. Ingen endring som jeg har noen forklaring på, men du er iallfall verken den første eller den eneste i så fall.