Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
Håper du kjenner deg bra nå, og at du vil fortsette å forsøke med kveldsdosering? Det er ikke fordelaktig å vingle så mye, men i en overgang er det mye som skjer og i tillegg stor usikkerhet - og det kan dermed være nødvendig. Du har gått på levaxin en stund og dessverre ser man oftere overgangsplager jo lengre en person har gått på levaxin.
Selv var jeg heldig - hadde vel et drøyt halvår på levaxin før jeg gikk privat for å få naturlig. Også jeg merket den kroppslige forandringen, men ikke verre enn at lakris og saltsug var de verste symptomene for min del (jeg har aldri likt lakris, verken før eller siden... ).
Så, jeg håper du vil ha litt is i magen. Det kan bli turbulent og det er slett ikke sikkert at full dose er det du bør starte med (beklager at jeg ikke sa det i starten, det er ikke alt man tenker på når man burde), men jeg håper at du fortsetter til du kommer igjennom startproblemene.
Tusen takk for svar smgj! I (går) natt tok jeg bare 1/2 grain og da gikk det mye bedre. Hadde fremdeles en del hjertebank, og våkna brått et par ganger + at jeg våkna helt etter 4-5 timer, men alt i alt gikk det bedre. Jeg tok 1/2 grain til i 14-tida, og da ble jeg ikke værre! Etter klokka 17 i dag har jeg begynt å føle meg litt mer som vanlig og hatt litt mer energi, så det virker lovende Jeg prøver igjen i natt med 1/2 grain og tar resten av dosen i morgen. Så får jeg heller ta 1 grain om kvelden om noen dager når jeg har vent meg litt mer til det. Høres lurt ut å ikke vingle ja, jeg skal definitivt gi det noen uker og se om det går. Har jo ønsket å gå over til naturlig skjoldbruskhormon så lenge, så jeg skal holde ut!

Jeg har drukket lakrisrot-te om morgenen, og Tulsi-te (hellig basilikum) om kvelden, føler det hjelper.
Tusen takk igjen for støtten, setter stor pris på det!