Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
12-03-15, 17:38 #7
Sv: Diagnostisert med lavt stoffskifte. Anti-TPO utenfor referanseområdet.
Hei igjen!!
Har tatt nye prøver denne uken etter 4 uker på 87.5ug. Prøvesvarene viser flg:
TSH: 3.9
FT4 : 19
FT3: 4.5
En stigning i TSH bekrefter hvordan jeg følte meg de siste dagene før prøvene ble tatt - helt elendig.
Har trappet opp til 100ug. Foreløpig ingen formstigning, men pleier jo å bli ganske shabby de første dagene etter doseøkning.
Når dere snakker om å få opp dosen raskt, hvor raskt bør man øke? Hva blir for mye? Nå som jeg har følt meg så dårlig så får jeg lyst til å øke fortere. Er det noen som har en formening om at jeg kanskje burde økt med mer enn til 100ug i denne økningen og hvorfor isåfall? For å spørre på en annen måte; burde jeg klinke til med 125 eller mer og 'se hvordan det går?' Jeg føler meg jo elendig hele tiden, med nedturer i nedturen osv.
Forøvrig så er TSH verdien på 3.9 det høyeste som er målt på meg noensinne. Etter snart 6 mnd på levaxin... FT4 har gått litt opp siden sist. FT3 litt ned. Jeg blir ikke klok på dette. Kjenner meg litt motløs nå, synes totalt at formstigningen siden jeg startet ikke har vært så stor som jeg hadde håpet på, gitt at det faktisk har gått så lang tid. Eller er det bare jeg som er utålmodig? Burde jeg prøve ut Levaxin ordentlig nå eller bør jeg begynne å se på mulighetene for naturlige hormoner(thyreoid)?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Diagnostisert med lavt stoffskifte i november 2011
Av Elvire i forumet PresentasjonerSvar: 10Siste melding: 19-05-14, 17:27 -
Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Milli i forumet Lavt stoffskifteSvar: 75Siste melding: 12-12-12, 18:45 -
Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-02-12, 06:56 -
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Jeg er nylig diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Rafael i forumet Lavt stoffskifteSvar: 48Siste melding: 05-12-07, 14:16