Sitat Opprinnelig skrevet av Tonjemy Vis post
Ble fullstendig avspist Han mente at det ikke var trygt og sikkert, og at de dokumentene jeg viste til var lite troverdige i det medisinske miljøet. Jeg ble helt satt ut,hadde ikke trodd at han ikke ville ta meg seriøst... Tok nye prøver,og de skal jeg innom og snakke om på mandag. Kunne jeg vise til noe seriøst forskning til da, kunne han ta det opp til vurdering.
Det var det, jeg frygtede. Hvis du indtil nu følte tillid og loyalitet over denne læge, da er tiden inde til, helt at komme af med dem. Hellere i dag end i morgen. Håber, at du forstår, at din loyalitet i denne situationen, hører hjemme hos dig, dine børn og din familie, og også hjemme på jobbet, hvor fra du bidrager til familiens økonomi.

Alle disse ting må og skal veje tungere, end trofasthed over for en læge, der ikke engang viste dig den mindste respekt ved, i det mindste at vente med at nedgøre dit ønske og dine bevægegrunde, indtil han havde mulighed til at reflektere over det du sagde, og dine grunde dertil.

"Kunne jeg vise til noe seriøst forskning til da, kunne han ta det opp til vurdering"... "vurdering"? Da har vi her et fornemt eksempel på et (f*****g) magtmenneske, der fører sig frem som han var en... konge!? Det er squ hans job at stå til rådighed og tjeneste for dig, som betaler hans løn, og ikke omvendt!

Det er i virkeligheden også hans job selv at granske forskning! Det er han som fik sin akademisk uddannelse betalt af dig, og med den følger en livslang forpligtelse til kontinuerligt at dygtiggøre sig... som øjensynligt kun de færreste læger lever op til, når det kommer til stykket.

Tonjemy. Du kommer videre! Der er gudskelov alternativer! Du må bare ikke hænge fast i dine egne bedste egenskaber som loyalitet og respekt. Det har din læge ikke fortjent, og så lidt mere at læse om netop uværdige læger her. Det kan hjælpe dig til at bringe i anvendelse erkendelsen af forskellen mellem dårlige og gode læger. Der er ingen grund til at miste tilliden til alle læger. Kun til de dårlige af dem. Men så må du også lære at skelne mellem dem.

Hvis du sender mig Privat Melding med din e-post adresse, kan du få af mig 4 PDF-filer. De to med forskning der beviser at syge "adækvat" behandlet med syntetisk T4 har gennemgående (for) lave værdier af T3 i forhold til friske kontrolpersoner, og de andre to filer med hver sin moderne forskning i Natural Thyroid vs Synthetic T4 Alone.

Ikke fordi jeg har positive forventninger til din læges reaktion... ikke efter din oplevelse på klinikken i dag, som tyder på at han i forvejen har taget stilling mod alt andet end det syntetiske T4-fake. Men for at ingen skal kunne sige senere at han ikke fik sin chance... kan du videresende de fire artikler til ham.

Please, vær ikke nedtrykt eller deprimeret over dagens oplevelse. Nu ved du i hvert fald hvor du står, og kan begyndte tænke nyt. Det er ikke så ringe, også set i lyset af de mange andre på dette forum i tidens løb, som var holdt henne i måneder og år, indtil de blev SÅ syge, at de opgav "det hele". Det vil ikke ske med dig. Du ved... "The Right Stuff"