Viser søkeresultater 1 til 10 av 31

Threaded View

Medlem siden
    Aug 2013
    Sted
    Troms
    Alder
    56
    Meldinger
    29

Standard Sv: Sliter så veldig med stress .

Jeg har hatt Hashimotos i sikkert 15 år, Irritable tarm, Candida, slitne binyrer, leaky gut syndom, og nå det siste året også Menoragi. og har prøvd ulike typer behandling med naturmedisin med hjelp DS på Heggelia (som for øvrig har kontortid i Kragerø ca 1-2d pr mnd - med tanke på reisetid)

Her fikk jeg god hjelp til det meste av plagene mine, med naturprodukter og kostholdsveiledning. Blei kvitt Candidan og fikk bedre funksjon på binyrene. Men han var nok ikke flink nok til behandle Hashi`en min, fordi han i hvert fall da for om lag 5 år sia, hadde en filosofi at man kan spise seg frisk fra Hashimotos. Fordi at den produserer antistoffer fordi kroppen får i sæ mat den ikke tåler. Og ved å følge et rigid kostregime, det klarte jeg også, og fikk antistoffene mine ned fra nesten 1100 til under 40. Men det kostholdet var så strengt og så dyrt at jeg kun orket å holde på i 6 mnd.

Med en gang jeg begynte å spise normalt igjen, så økte antistoffene. Jeg prøvde ut Levaxin, men fikk etter et par mnd kraftig ovedosering (husker ikke dosen) og måtte avbryte en skiekspedisjon jeg va begynt på. Fikk sinnsyk muskelsvakhet, tungpust, hjertklapp, diare, uro, søvnproblmer, mista matlyst etc etc. Ha aldri tatt Levaxin etter dette.

Men har fått hjelp her inne og er på opptrapping på Erfa og ha det bedre enn på lenge, og har fått kroppen min tilbake. Er nå oppe i 150 mg Erfa om dagen og ha økt langsomt slik jeg har blitt rådet til her inne. Har ikke hatt noe hjertebank eller andre bivirkninger, men fått tilbake søvnen, fuktighet i huden, livslyst og energi

PS Jeg har også begynt med Maca pga min Menoragi, og siden jeg også e på opptrapping på Erfa, så kan jeg ikke si om det ene eller det andre er det som hjelpe. Men det ligger mye seriøs forskning bak Macarot fra Peru, og jeg kjenner at jeg har det bedre. Det er en rot som viker adaptiv, og skal virke inn på de områdene den trenger. Den er anbefalt på flere amrikanske stoffskifteforum. Legger ut et par linker om dette.

http://www.thyroid-info.com/articles/macaq&a.htm
    http://wholeworldbotanicals.com/herbal_maca
    Sist endret av Admin; 17-10-14 kl 19:14 Begrunnelse: Innlegg delt op og flyttet fra en anden tråd

Lignende tråder

1. Noen med erfaring ved bruk av T3?
    Av LillePus i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 7
    Siste melding: 19-06-12, 12:03
  2. Vi har bruk for deg!
    Av Mod i forumet Internett / underskriftskampanjer / aksjoner
    Svar: 3
    Siste melding: 08-06-12, 17:15
  3. usikker på bruk av medisiner
    Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 7
    Siste melding: 07-02-07, 21:45

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn