Opprinnelig skrevet av
regal
Jeg har nu alligevel opgivet, at få ham til at gøre noget, da han ikke har svaret på mine 2 sidste on-line-konsultationer. Jeg spurgte, om han havde erfaring med Adepend (LDN), og det svarede han ikke på. Min tanke var, at LDN måske i mangel af T3-medicin, som han ikke vil give, kunne forbedre mit T3-niveau.
Sidst jeg fik taget blodprøve sagde hans sygeplejerske, at nu måtte vi se, hvilke forslag endokrinologerne kommer op med. Det var helt tydeligt en besked, som kom fra ham. Han vil ikke ændre på noget 3 uger inden jeg skal til endokrinolog.
Jeg tror ikke, du får noget som helst ud af en endokrinolog... Det var sandsynligvis denne eller en anden endokrionolog, der har formidlet
Bonnema og Hegedus pamfletten til din læge, løgnhalsen. Husk på at samme "skriv" også advarer mod brug af Liothyronin... så tillæg af syntetisk T3 er også udelukket, hvilket alligevel er ligegyldigt pga. de latterlige små doser (5 mcg) som er det højeste de danske læger kan svinge sig op til - og bagefter siger de at det ikke virker.
Jeg kan fornemme, at du er af Den Gamle Skole og derfor gerne vil holde dine aftaler, herunder aftalen med endokrinologen. Jeg håber bare, at du kan modstå endnu en skuffelse og at du kan bruge denne erfaring til at mobilisere dig til at skifte din praktiserende læge ud (hvem har brug for en løgnhals?) og jeg håber også, at du har råd til senere at gå privat, som Tina og Evibeke anbefaler.

Opprinnelig skrevet av
tinash17
Hvis du løber sur i det offentlige, så har jeg nogle navne - send mig en PM, hvis du har brug for det.
Du må ikke lade dig tale ned og til ro af lægerne. Det tager alt for meget af den i forvejen lave energi, og det har vi ikke brug for. Vi har brug for, at der bliver lyttet.
Jeg bliver lige pt. behandlet uden om det offentlige, og jeg er på vej til at lære min krops signaler at kende, så jeg kan være så selvkørende som muligt.

Opprinnelig skrevet av
Evibeke
Regal du kunne prøve de her private læger :
http://www.iom.dk/
det koster 1200kr for den første konsultation, men har ikke hørt om nogen der ikke er blevet hjulpet af dem.
Tværtimod

Og så er de ikke bange for at udskrive thyreoid

Opprinnelig skrevet av
regal
Jo, jeg har da heldigvis mine 3 dejlige børn at leve for, og forhåbentlig mange år endnu. Men jeg føler, at jeg må satse på at overleve de næste par uger på Eltroxin. Jeg bliver deprimeret af denne slags kampe, specielt når man ikke får svar - det er virkelig frustrerende

Hvad siger dine børn til dette morads? Ved de hvordan det i virkeligheden står til med dig, eller skjuler du dine plager for dem (man er jo et mandfolk, ikk'?) ? Kan de skillinge sammen til en privat behandling, hvis du ikke selv har råd? Jeg kender til flere ældre med hypothyreose, hvis voksne børn er med til at betale for privat behandling, så det er altså ikke noget, man behøver være forlegen over... bare så du ved det. Kærligheden skal kunne gå begge vegne, uanset hvordan den kommer til udtryk.
Det er i hvert fald en beslutning du bliver tvunget ud i meget snart, hvis du overhovedet skal have en chance. Jo hurtigere du indser det, jo bedre.
Som sagt før: det er meget sjovere at være krigerisk end deprimeret! Kære Regal? Tiden er inde til at rette ryggen!

Bokmerker