Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
Hei igjen, acinom

Jeg skriver trist fordi legen din burde reagert straks han så prøvene dine. Hans oppgave er å ta vare på din helse når du oppsøker ham, og det har han (eller hun) ikke gjort.

Legen din vil ikke skrive ut Lio til deg før alle prøver er normale. Tenk deg at du kom til ham med en kraftig bihulebetennelse som han påviste, og så sier han: Jeg vil ikke gi deg antibiotika før betennelsen er over. Du vil vel lure litt da?
Det blir litt samme prinsippet når du ikke skal få Lio før prøvene er normale. Lio skal hjelpe deg til å få normale prøver som igjen sannsynligvis vil hjelpe deg til å føle deg bedre.

Jeg er imponert over at du har ansvar for tre små i din situasjon. Og du har nok dessverre rett i at du vender deg til å være sliten. Når ting sniker seg innpå oss som lavt stoffskifte gjør er det vanskelig å oppdage, og vi har en egen evne til å tilpasse oss.

Du må nå få kontroll over prøvene dine selv. Og når jeg hører uttrykket prøver som er «veldig bra» ringer det en bjelle. Da kan prøven din være så lite som 0,1 enhet fra laveste ref.område, men likevel få den betegnelsen. Det behøver selvsagt ikke være riktig i ditt tilfelle, men det blir praktisert.

Jeg håper du har energi til å gjøre det som må til for å få det bedre. Du trenger overskudd til å kose deg litt med de små også. Jeg ønsker deg alt godt
Takk for godt svar. Lettrørt som jeg er om dagen, så hulker jeg her vettu
Så det ER bare tull at jeg ikke kan få lio?!! Visste det! Må føye til at jeg har en fantastisk mann , som tar sin tørn når jeg må ha sofatjeneste;)