Hei alle sammen her
jeg vet ikke om det er riktig sted å poste dette, men jeg forsøker.

Jeg har subklinisk hypo og har stått på Levaxin i ca 2,5 år nå. For et drøyt år siden etter svangerskap halverte jeg etter råd fra lege min dose på Levaxin, og fikk etter ca en mnd symptomer fra nervesystemet som nummenhet og brennende følelse. Ser i etterkant at nedtrappingen nok gikk for fort, men har en fastlege som egentlig kan særdeles lite om stoffskiftesykdommer... Symptomene fra nervesystemet kom brått og samtidig som et langvarig forkjølelsesvirus, og problemene med nummenhet varte i ca 4 måneder.

Etter nye prøver fant legen ut at jeg burde øke dosen litt igjen i august 12, og atter en gang fikk jeg symptomer fra nervesystemet - om enn mye mildere enn høsten 2011. Disse forsvant etter kort tid. (Men er og har vært nummen i deler av begge storetærne i over ett år)

Så - nå har jeg på nytt igjen fått beskjed om at jeg bør øke dosen igjen, og etter tre uker har jeg på nytt igjen fått symptomer fra nervesystemet. Men har også de siste ukene vært mye syk og følt at kroppen har hanglet veldig. Føler at jeg fikk mer energi kort tid etter å ha økt dosen, men særdeles ubehagelig med disse symptomene fra nervesystemet.
Er det noen her som kjenner seg igjen eller vet om dette kan ha noe med endring av medisindosen å gjøre?

Har brukt en del nesespray (først Zymelin og deretter Nasonex). Kan disse spille inn på stoffskiftet?