Hei igjen, og takk for svar :-)

Tror ikke, og ønsker heller ingen diabetes. Men jeg syns det er merkelig at denne markøren her plutselig stuper nedover. Og føler meg ikke bra. Og det at jeg sliter veldig med å holde på vekten får jeg ikke til å stemme i forhold til at jeg stadig leser at de fleste legger på seg .. Jeg har alltid vært høy og tynn, men nå sliter jeg ekstra. Spiser mer enn jeg gjorde før i tillegg. Men glutenfritt. Har blitt bedre i magen av det. I tillegg sliter jeg med vandrende leddsmerter, muskelsmerter, varme og kalde hender og føtter. Grusom kald mye, men plutselig snur det og jeg får varme hender og føtter. Det kan liksom ikke bestemme seg .. Forvirrende. Virker som om jeg konstant har symptomer på høyt og lavt stoffskifte. Leste ett sted at når man hadde førhøyet prolaktin og antistoff så talte det veldig for ett lavt stoffskifte. Stemmer det ? Hvilke andre sykdommer gir mye Anti-tpo ? :-) Prolaktin ref er for kvinner ja ..

Skal til legen på tirsdag, og må vel enda en ny runde med blodprøver. Og henvisning til CT av hypofysen bl.a.

:-)