Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
31-01-14, 20:27 #12
Sv: Stop for anbefalinger af Balderklinikken!
Jo, det ved han! Når jeg, ikke læge, ved det - ved han det sørme også... medmindre han skal have sine skolepenge refunderet!
Da jeg, nok en gang læste dit indlæg, Lisbeth, kom jeg i tanker om RIGG. RIGG er en yngre kvinde på 30 år, og har været registreret bruger på dette forum siden... 2006. 2-0-0-6 !!
Alligevel kommer hun tilbage til forummet, 8 (otte!) år efter at hun første gang skrev her, og... spørger om "Armour og levaxin kombinasjonsbehandling", fordi hun fortsat slider med mange symptomer på trods af at hun behandles med... "Armour 30+30 og levaxin 50 mcg".
Hun skriver ikke direkte at hun er Balder-patient, men alligevel henviser hun til bl.a. Balders forklaringer og anvisninger omkring denne behandling.
Det ser ud til, at alle Lisbeths "spørgsmål" er forsøgt besvaret i min "korrespondance" med RIGG, som jeg foreløbigt har afsluttet med et eksempel på Omdals "succes" i behandling af en person jeg tidligere har været gode venner med:
P.S. Jeg har "snakket" med en Balder-patient som på femte år behandles med 1 grain Thyroid og 50 mcg Levaxin. Hun påstår hårdnakket, at Omdal har reddet hendes liv. Inden hun kom på Balder gik hun med underbehandlet lavt stofskifte gennem nogle år, og det har kostet hende både en skilsmisse og tabet af jobbet. Så kom hun på Balder og fik denne mix-behandling af Omdal, som hun jo lovpriser i høje toner. Så er det, at jeg har lyst til at spørge... hvordan kan det være at 1½ år efter at hun er startet på Balder - måtte hun alligevel søge (og fik tilkendt) førstidspension, fordi hun var fortsat fuldstændig ude af stand til at fungere i et job? Selv om det var en stor ulykke for hende, at måtte affinde sig med halvdårlig økonomi for resten af livet, i en alder af kun 42 år, alligevel bliver hun ved med at lovprise Omdal. Vi er ikke gode venner mere, fordi hun hellere klamrer sig til Omdal, end hun indser at manden har påført hende tabet af hendes arbejdsliv og selvforsørgelse. Begå ikke samme fejl, RIGG.
RIGGs tråd hedder "Armour og levaxin kombinasjonsbehandling" og kan læses her: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=16454• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Stop the Thyroid Madness
Av Persa i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-04-16, 16:34 -
Ytringsfrihet! Leger: advarsler, anbefalinger.
Av camomilla i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 07-04-09, 16:02 -
Medicin-stop = bedring?
Av Anisa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 0Siste melding: 03-04-09, 23:46

Svar med sitat

Bokmerker