Sitat Opprinnelig skrevet av Admin Vis post
Hej Elbeth

Vi er ikke så glade for, at netop du svarer i denne tråd i dag, fordi vi værdsætter dig og dine meninger så højt, at vi ønsker at være enige med dig i alt. Men ikke denne gang, Elbeth.

Det er korrekt, at selve advarslen er skrevet i 2010, men baggrunden for denne advarsel strækker sig helt tilbage fra 2004 (det er hvad vi kan dokumentere med indlæg her på forummet), og frem til nu, idet i den mellemliggende tid - fra advarslen er postet, og til i dag - indløber fortsat meldinger, som bekræfter at lægerne på Balder fortsat tilpasser den behandling de tilbyder thyreoideapatienter, til patienternes TSH.

Med andre ord: mener du, at vi bør ignorere, nedtone eller skjule tilbagemeldinger fra de syge, som ikke har fået god hjælp fra Balderklinikken, trods klinikkens egendefineret løfte om at være bedste i Norge til at behandle lavt stofskifte?
Jeg sa at jeg ikke kjenner til klinikken personlig. Jeg syntes kun det var merkelig at Sonjas stoffskifteforum kategorisk bestemmer at folk - selv ikke i privat melding, kan si noe positivt om den. Pasienten i "annet forum" var ihvertfall sjokkert over at admin i Sonjas stoffskifteforum faktisk forbyr meninger som er positive til klinikken.

Lars Omdal har jeg heller aldri hatt kontakt med, men har lest en artikkel hvor han KUN anbefaler 90 mg Armour Thyroid/Thyroid Erfa, noe jeg synes er uhørt av ham, og vitner om at han mangler forståelse for å øke etter symptom. Jeg går f.eks på 250 mg Thyroid Erfa og trives på den dosen, men den ville nok ikke bli godkjent hos Omdal slik jeg ser det