Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
27-09-10, 20:12 #11
Sv: Hypothyreosens effekt på hjerte/karsystemet
Hej Nielsigne
Du har ret i at det der virker for den ene ikke nødvendigvis virker for den anden.
Jeg har nu fået det bedre med den samme dosis (150 mkg) men med større regelmæssighed:
Jeg tager mine piller kl. 6 hver morgen (ok, i wekenden måske først kl. 7), men ALTID MINIMUM ½ time før morgenmaden
Jeg tager INGEN anden medicin samtidig, end ikke en vitaminpille.
På gammel eltroxin tog jeg bare pillerne til morgenmaden (mælk og havregryn) og sammen med vitaminpillen. Det har man vistnok aldrig måttet, men det vidste jeg bare ikke - og det fungerede også fint indtil jeg startede på ny eltroxin i foråret 2009.
Kan du huske hvad din dosis var dengang du havde det skidt, og hvad du ændrede den til?
Ang. kolesterol så overvejer jeg også at prøve HUSK, som vistnok har en dokumenteret virkning på kolesteroltallet, men jeg har taget det før og lysten er ikke stor....Men hellere det end Simvastatin. Men jeg gør ikke noget de næste par måneder, for jeg håber at der fortsat kan ske en positiv udvikling af stofskiftet
Lignende tråder
-
Hypothyreosens effekt på hjerte/karsystemet
Av Blondie i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 23-01-12, 18:08 -
Hashimoto's og effekt på hjerte/karsystemet
Av lisepedersen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 29-09-10, 20:11 -
"Stress" en bok og avspennings-cd av en professor i hjerte og karkirurgi på Aker
Av Vigdis i forumet StressSvar: 2Siste melding: 23-11-09, 09:03 -
Hypothyreose og hjerte sygdom
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 0Siste melding: 23-03-09, 14:38 -
Tørste, kviser, hårvekst, urolig hjerte...
Av Dahlia i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 6Siste melding: 03-09-07, 19:02

Svar med sitat
Bokmerker