Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
26-09-10, 20:43 #7
Sv: Hypothyreosens effekt på hjerte/karsystemet
Det er lidt sent så jeg "tager" lige den med Simvastatin i første omgang...
Hold da helt op! Statiner til stofskiftesyge er en skandale. Jeg ved ikke hvilken dose/dag din læge har lokket i dig, men det er en stående regel, at man må ikke give stofskiftepatienter mere end max. 40 mg/dag. Basta.
At du først nu føler at du kan bruge kroppen igen berør på at statinerne tømmer musklernes Q10-lagre selv i mange måneder EFTER at statinbehandling er ophørt og hvis du gerne vil have din muskelmasse bedre igennem Simvastatin-eftervirkningerne - må du meget gerne starte med et tilskud af selen (100mcg) og Q10 (min. 60 mg) hver dag og helst i mindst 2-3 år, idet Q10-depoterne genopfyldes kun langsomt, ikke mindst hos os over de 50 år.
Ved du hvad, Lisepedersen? Du får nok brug for en hel del baggrundsviden for at modstå lægens statin-tyrkertro. Vil gerne anbefale dig at læse tråderne i underforummet "Kolesterol": https://www.stofskifteforum.dk/forumdisplay.php?f=130 , hvor du finder masse af info inkl. henvisninger til videre læsning og kilderne.
Hold da helt op! Som om hypothyreose ikke var nok, skal man også tåle statinernes hærgen i sin, i forvejen forpinte krop? Du har min medfølelse.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hypothyreosens effekt på hjerte/karsystemet
Av Blondie i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 23-01-12, 18:08 -
Hashimoto's og effekt på hjerte/karsystemet
Av lisepedersen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 29-09-10, 20:11 -
"Stress" en bok og avspennings-cd av en professor i hjerte og karkirurgi på Aker
Av Vigdis i forumet StressSvar: 2Siste melding: 23-11-09, 09:03 -
Hypothyreose og hjerte sygdom
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 0Siste melding: 23-03-09, 14:38 -
Tørste, kviser, hårvekst, urolig hjerte...
Av Dahlia i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 6Siste melding: 03-09-07, 19:02

Svar med sitat
Bokmerker