Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
12-01-14, 20:00 #5
Sv: Lavt stoffskifte og ekstrem matallergi
Hei pingvinen
Satt faktisk og leste på en av dine tråder om kostråd for multiallergiker
Jeg går på 25ug levaxin. Startet for 5 uker siden. T3 er på 3,5 (3,5-6,5). Ferritin er på 78 (15-200) B12 677 (170-650) D-vit 110 (50-150). Jeg går på både B vit og D vit. Hadde for et år siden veldig lav verdi på D vit og har siden tatt tilskudd av det. B 12 er faktisk over referanseområdet pga at jeg spiser en del kjøtt. Kjøtt er liksom det eneste jeg ikke reagerer på. Jeg skrev feil i sta om at det var havre jeg var allergisk mot, det er hvete som var utslag på blodprøven. Men reagerer likevel på det meste av kornsorter. Både de med og uten gluten. Hirse er det eneste jeg kan spise.
Jeg har litt utslag på eggehvite så har holdt meg unna det.
Jeg hadde en kraftig reaksjon på torsk der jeg hovner opp i halsen og måtte på legevakta, men på blodprøven hadde jeg ikke utslag på torsk. Så det er veldig frustrerende dette med mat.
Ser jo etter å ha lest innlegget ditt at du også reagerer på mye mat. Men du har utslag på blodprøve på det du er allergisk mot. Jeg har jo ikke det på alt så hadde håpet at det var stoffskifte som har skap krøll og at ting ble bedre når jeg ble behandlet for det
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Ekstrem støyfølsomhet og liten tålmodighet
Av Fanteri i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 02-01-10, 07:20 -
Ekstrem tretthet, nesten paralysert...
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 10-04-07, 12:44

Svar med sitat
Bokmerker