Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
06-01-14, 16:33 #1
Noen som har opplevd å få dårlig nattesyn på en eller begge øynene?
Altså - jeg ligger ofte med mobilen på senga om kvelden. Når jeg slår av mobil for å legge meg ser jeg at det er mørkt i rommet, men kan allikevel se konturer av vindu, taklampe, garderobeskap osv.
For første gang for rundt tre måneder siden, kjente jeg plutselig en litt rar følelse over venstre øye, og når jeg la hånden over høyre øye viste det seg at jeg var omtrent totalt blind på venstre øye. Det var som om en skygge/rullgardin hadde lagt seg over øye, og det føles som om det er "noe" der.
Dro til optiker dagen etter den første opplevelsen, og han fant ingenting galt på bilder. I etterkant har jeg det allikevel slik hver eneste kveld, men det går over så snart jeg går ut av soverommet og inn på bad (hvor det er lys). Optiker mente at siden jeg ikke brukte briller eller linser (noe jeg vanligvis gjør) når jeg suser med mobilen, burde ikke øyet reagere på grunn av overeksponering av lys fra mobil osv.
Nå skal min doktor henvise meg til øyelege, men jeg lurer på om det er noen her som har opplevd noe liknende og om det muligens kan ha med stoffskiftet å gjøre?Sist endret av Lulle; 06-01-14 kl 16:37 Begrunnelse: Noen som har opplevd å få dårlig nattsyn på ett eller begge ØYNE skulle det nok vært :P
Lignende tråder
-
Vitamin K1 eller vitamin K2, eller begge deler..?
Av Mumimamma i forumet VitaminerSvar: 5Siste melding: 15-05-13, 13:25 -
Noen som vet om rosiner er bra eller dårlig å spise ved lavt stoffskifte?
Av chr83 i forumet Helbred og kostholdSvar: 6Siste melding: 24-04-13, 15:56 -
Noen som vet om rosiner er bra eller dårlig å spise ved lavt stoffskifte?
Av chr83 i forumet Kosthold for barn med eller (ennå) uten stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 26-10-11, 23:12 -
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37 -
Noen andre som har opplevd lignende?
Av luripus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 24-08-07, 12:32

Svar med sitat
Bokmerker