Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
30-10-13, 21:28 #1
Hei. Kan jeg ha binyretretthet?
Hei.
Jeg er ny her, og tenkte å presentre meg kort. Jeg har mange symptomer på mye rart, men alle prøver er fine. Jeg har landet på at jeg kan ha binyretretthet, og søker derfor stadig mer informasjon om dette. Når jeg leser om dette får jeg mange "a-ha" opplevelser. Det står ting der som jeg før aldri har sett i sammenheng med at jeg er syk, men som jeg nå ser er en del av bildet for dem som lider av binyretretthet. Veldig interesant. Jeg skulle ønske binyretretthet var en fullverdig diagnose, slik at man lettere fikk god hjelp. Jeg er veldig mottakelig for gode tips og råd om hva jeg kan gjøre med denne tilstanden og hva jeg ikke bør gjøre. Håper å lære mest mulig slik at jeg kan bli meg elv igjen.
Ser frem til å bli kjent med dere
Hilsen KamilleFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Binyretretthet???
Av Aud. i forumet DagbokerSvar: 12Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Om autoimmun binyretretthet
Av Mumimamma i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 17-12-12, 08:30 -
Binyrebarksvikt vs binyretretthet
Av username i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 03-02-11, 23:20 -
Har jeg binyretretthet?
Av Gekko i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 25-03-10, 10:20

Svar med sitat
Bokmerker