Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
27-10-13, 20:16 #1
Hodepine, kvalme og blødningsforstyrrelser
I begynnelsen av denne måneden fikk jeg tiltagende hodepine i det som da var uka før min månedlige blødning. Siden ble hodepinen konstant, jeg ble mer eller mindre konstant kvalm og blødningen gikk helt over styr i volum og ant. dager (14 dager!). Jeg måtte til slutt ta Cyclokapron for å i hele tatt få stoppet blødningen.. Blødningen stoppet etter noen dager, men den lammende hodepinen og kvalmen er fortsatt til stede. Det kan også virke som om jeg har en viss tendens til dobbeltsyn(?) Usikker på hva som skjer/har skjedd da jeg ikke kan huske å ha hatt slik hodepine og kvalme før..

Og legen..? Fikk sykemelding og så tok han blodprøver; Hb, ferritin, B12, homocystein (???)
Har ny legetime for å prøve å komme til bunns i problemet, men helt ærlig vet jeg ikke hva problemet er/hvilke prøver jeg burde tatt.. Noen tips? Har prøvd å søke her inne og lurt på om det kanskje kan ha med østrogen, progesteron og/eller kalium å gjøre..? Er helt ullete i hodet så jeg greier ikke helt å sette sammen puslespillet..
Lignende tråder
-
Kvalme
Av Beate i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-09-07, 12:52 -
Jern...., kvalme?
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte av jern(mangel)Svar: 6Siste melding: 19-09-07, 20:39 -
Kvalme ved sult og lidt om søvn!
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 27-02-07, 18:42 -
Umedisinert i 2-3 uker. Kvalme
Av mona? i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 25-07-05, 12:56 -
kvalme og hukommelsessvikt
Av Alba i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 24-06-05, 17:51

Svar med sitat
Bokmerker