Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Jeg ønsker utredning!!
Threaded View
-
23-09-13, 09:59 #13
Sv: Jeg ønsker utredning!!
Hei igjen!
Jeg lovte jo å komme med en liten oppdatering etter kontakten med Balderklinikken. Her kommer den!
Etter å ha levert en rekke avføringsprøver, spyttprøver o.l, fikk jeg beskjed om at jeg har en stor mengde med
candia sopp i avføringen min. Jeg har i nesten 3 mnd. gått på soppdrepende medisn(Statin Kragerø?) og "sopp diett" Jeg er nå ferdig med den kuren medisiner, men spiser fortsatt ikke sukker, gjær, gluten og melk.
Har nok følt meg noe bedre i forbindelse med dette og vekten er redusert med snart 10 kg. Det er nok noe av grunnen til at jeg fortsatt holder ut!
Jeg har økt engeri nivået noe, men fortsatt langt igjen. Derfor startet jeg med kompinasjonbehandling Levaxin og Armour. De første ukene merket jeg straks bedring og var endelig litt ovenpå igen (fortsatt ikke opptimalt)
Nå venter jeg på å få ta nye blodprøver (6 uker etter start med Armour) men har den siste uka følt meg elendig igjen. Deprimert, trøtt, slapp og frossen. Er meget spent på hva prøvene viser,
Jeg føler jeg har fått god oppfølging og forståelse fra Balderklinikken. Gode råd og oppskrifter fra ernæringsterapaut. Og god oppfølging fra lege. MEN jeg venter stadig på at formen skal bli mye bedre!!!
Jeg har begynnt å innføre noen matvarer i kosten. Provikasjonstest. Noe har gått bra, andre ting ikke.
Bl.a annet reagerer jeg på perlespelt! Sure meieriprodukter går fint.
Dette koster flesk, men er er likevel verdt pengene for min del. Jeg har ikke fått denne hjelpen hos fastlegen!For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Utredning for fibromyalgi
Av Ubeleilig i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 4Siste melding: 10-03-13, 06:55 -
Pas på hvad du ønsker dig:-)
Av Rogi i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 21-01-10, 22:58 -
Ny utredning
Av Tynn Tråd i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 10-05-07, 19:39 -
Vi ønsker oss barn nr. to
Av Ung mor i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 26-07-05, 13:40

Svar med sitat

Bokmerker