Jeg er ny på forumet og jeg får ikke til å starte en ny tråd, derfor svarer jeg på denne (som er den eneste muligheten jeg finner til å poste). Noen som kan fortelle meg hvordan jeg starter en ny tråd?

Jeg har vært syk i mange år, men de to siste ektremt dårlig. Jeg har vært igjennom en rekke prøver og utredninger og har stort sett fine prøver. Men fikk tatt flere prøver nå i sommer og her er noen av resultatene:

S-TSH 1.41
S-Fritt T3 5.0
S-trijodtyronin 1.4
S-anti-TPO <35
S-reverse T3 0.27

S-DHEA-Sulfat 0.7 ref. 0.8-10.0
S-DHEA 3.3 ref. 5.3-31.7

Legen sier jeg har subklinisk hypothyreose basert på forholdet FT3/RT3 og foreslår resept på T3

Jeg har nesten kronisk hjertebank, sykt fatigue, muskeltwitching, angst, vannansamling i bena og kroppen

Setter pris på tilbakemeldinger på mine prøveresultater og spesielt med tanke på om noe indikerer at jeg skal starte med medisin eller om dette er noe som kan "fixe" seg selv.