Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
30-08-13, 05:13 #1
Legen sier jeg har subklinisk hypothyreose
Jeg er ny på forumet og jeg får ikke til å starte en ny tråd, derfor svarer jeg på denne (som er den eneste muligheten jeg finner til å poste). Noen som kan fortelle meg hvordan jeg starter en ny tråd?
Jeg har vært syk i mange år, men de to siste ektremt dårlig. Jeg har vært igjennom en rekke prøver og utredninger og har stort sett fine prøver. Men fikk tatt flere prøver nå i sommer og her er noen av resultatene:
S-TSH 1.41
S-Fritt T3 5.0
S-trijodtyronin 1.4
S-anti-TPO <35
S-reverse T3 0.27
S-DHEA-Sulfat 0.7 ref. 0.8-10.0
S-DHEA 3.3 ref. 5.3-31.7
Legen sier jeg har subklinisk hypothyreose basert på forholdet FT3/RT3 og foreslår resept på T3
Jeg har nesten kronisk hjertebank, sykt fatigue, muskeltwitching, angst, vannansamling i bena og kroppen
Setter pris på tilbakemeldinger på mine prøveresultater og spesielt med tanke på om noe indikerer at jeg skal starte med medisin eller om dette er noe som kan "fixe" seg selv.
Lignende tråder
-
Legen sier ME, det nekter jeg å tro!
Av Cookie i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 5Siste melding: 28-11-12, 19:24 -
Legen sier jeg er OK
Av kurt i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 33Siste melding: 25-06-11, 07:16 -
Legen min sier jeg er overdosert
Av Siven i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 58Siste melding: 17-03-10, 18:09 -
Subklinisk hypothyreose og hjertesykdom
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og dødelighetSvar: 0Siste melding: 27-01-10, 14:23 -
Fylkels-legen påstår det fins tilbud til subklinisk Hypothyreose
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 24-12-07, 14:18


Svar med sitat
Bokmerker