Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Anti tg forståelse
Threaded View
-
24-08-13, 11:59 #1
Anti tg forståelse
Kære allesammen

inden jeg blev diagnosticeret havde jeg et anti-tg på 5000 + den kunne ihvertfald ikke måles højere - min behandling hos hertoghe har reduceret denne mærkbart den er nu på godt 1200 og det er jo dejligt men i takt med denne er jeg også kommet tilbage til livet - det handler ikke om anti tpo som jo desværre er steget - så jeg ved denne ( tg ) er den værste at have ud fra symptomerne . men uanset hvor jeg søger så finder jeg intet andet end at hashimotos patienter som regel har den forhøjet og har læst at folk der har stærkt forhøjet anti-tg ( på 300-400 ) kan have cancer . min går ned hvilket jo er godt men nogen der kan forklare dette på alm dansk / norsk - for jeg ser ikke ud til at blive klogere
jeg tror ikke selv jeg har cancer men er dybt nysgerrig på denne prøve .
Lignende tråder
-
En evolusjonær forståelse av kronisk utmattelsessyndrom
Av Vigdis i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 0Siste melding: 28-02-12, 12:14 -
Moxa's dagbok - veien til forståelse..
Av Moxa i forumet DagbokerSvar: 11Siste melding: 31-05-10, 08:22 -
Mangel på "forståelse" for hvordan man har det i dårlige perioder med hypothyreose
Av isa1 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 11Siste melding: 30-04-08, 15:05 -
Det verste med denne sykdommen. Min mors manglende forståelse.
Av cathrin i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 6Siste melding: 26-08-06, 00:10 -
Siste måling viste anti-TPO 2550, og anti-Tg 10650
Av fredlund i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 15-06-05, 17:44

Svar med sitat
Bokmerker