Viser søkeresultater 1 til 10 av 11

Threaded View

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Cool Kan det være nødvendig å være så sint?

Sitat Opprinnelig skrevet av Mod Vis post
    Detta klagomål har vi fått idag:

Detta forum slösar bort andras pengar genom att rekommendera privata läkare och alla deras fåniga kosttillskott!

En privat läkare är alltid också en butik och du måste vara tillbaka flera gånger och varje gång du går ut med märkliga mineraler och fåniga kosttillskott som du bara måste ha för att bli botad. Massor av kosttillskott som min läkare tycker är helt onödiga. Sluta slösa folks pengar och sluta rekommendera privata läkare. Vi har ganska fantastiska offentliga läkare i Sverige och Norge. Vi behöver inte sådana exotiska rekommendationer, som är mycket dyrt att betala för, utan att få några garantier för pengarna.
    Åhåhå jeg er i et usedvanlig godt humør i dag! Så jeg hørte faktisk Knutsen og Ludvigsen inni hodet mitt da innlegget var ferdig lest.
    Nå har jeg lett og lett etter musikkvideo av sangen: "Kan det være nødvendig og være så sint?" - uten hell, dessverre

Så legger jeg heller ved en annen kjent Knutsen og Ludvisen sang Dum og Deilig. Enjoy
    Sist endret av Kevlin; 17-07-13 kl 17:07
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Lignende tråder

1. Private klinikker anbefalt av våre brukere
    Av Mod i forumet Hos legen
    Svar: 10
    Siste melding: 30-01-14, 22:31
  2. Elektriske Spormineraler og deres betydning
    Av Elbeth i forumet Kosttilskudd og naturlegemidler
    Svar: 0
    Siste melding: 19-12-11, 15:11
  3. Svar: 4