Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
02-07-13, 11:04 #3
Sv: Trening med lavt stoffskifte - hjelp, hva skjer med meg?
Hei sigo

Jeg har ikke lest historien din, men jeg svarer deg ut fra ting jeg selv har opplevd. Så kan det jo også hende at du finner svaret i linkene til Mod som jeg heller ikke har satt meg grundig inn i.
Du opplevde at medisindosen din var altfor høy. Du opplever overdosesymptomer som kan være binyrenes beskjed til deg om at du må tenke på, og ta hensyn til dem. Du gikk ned i dose og symptomene forsvant = binyrene fikk hvile. Det er med på å bekrefte mitt forrige utsagn = binyrene protesterer.
Hvis hjertebank og problemer med å sove er tegn på for lavt stoffskifte for deg, er jo det normalt. Du har ikke gjort noe (av det jeg kan lese i denne ene posten) for å støtte binyrene slik at de kan takle rett medisindose.
Det bekrefter at du bare hadde overdosesymptomer, ikke en reell overdose. Altså, du har fremdeles lavt stoffskifte. Du tar for lite hormoner.
Før komma = ett eller annet er galt, sannsynligvis binyrer. Etter komma = binyrene får hvile, og du opplever en midlertidig forbedring.
Ikke overdosert, men overdosesymptomer. Nå vet jeg heller ikke hvor mye medisin du tar, men hvis du tar en «vanlig» dose kommer overdosesymptomene av noe annet.
Nå avdøde dr. Lowe skrev til meg i en e-post:
Hvis du opplever overdosesymptomer ved en så lav dose som du tar (100 µg Levaxin og 20 µg Lio) er det sannsynligvis en underliggende årsak til det. F.eks. medisiner du tar som går dårlig overens med hormonene, dårlig kosthold eller binyreproblemer.
Så, sigo, som du sikkert har forstått er ikke hardtrening det kroppen din nå etterspør. Jeg ønsker deg lykke til videre
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, trening og overvekt
Av pink_sweetie i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 20-03-14, 10:48 -
lavt stoffskifte og unaturlig kjapt opp i puls ved trening!
Av Kristin i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 20-02-13, 19:49 -
Lavt stoffskifte og trening
Av marianneo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 25-02-11, 17:37 -
Lavt stoffskifte, hjertebank, svimmelhet og trening
Av Veronica1991 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 15-03-09, 08:57 -
Høyt eller lavt stoffskifte?? Hva skjer?
Av Stratos i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 14-01-07, 22:34

Svar med sitat
Bokmerker