Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
02-07-13, 07:53 #1
Trening med lavt stoffskifte - hjelp, hva skjer med meg?
Hei!
Trenger jeg virkelig deres kunnskap og gode råd.
Etter å ha funnet det jeg trodde var den rette dosen med levaxin og lio, ble formen så mye bedre at jeg begynte å trene. Men for noen uker siden opplevde jeg plutselig at medisindosen min var altfor høy. Jeg fikk hjertebank og angst. Så jeg gikk ned i dose, og symptomene forsvant.
Men nå er jeg der igjen. Sinnsyk hjertebank og problemer med å sove.
De siste ukene har jeg intensivert treningen, og for 2 dager siden var jeg på min første joggetur, 20 min. Jeg tok meg HELT ut, men der var en deilig følelse og jeg rir fortsatt på bølgen av energi fra treningen.
Men nå har det skjedd et eller annet. Mageproblemene jeg hadde ved for lavt stoffskifte er tilbake, magen er som en ballong.
I tilleggq har jeg nå hatt kronisk vondt i halsen i 3 måneder, med unntak av noen få dager etter at jeg senket dosen forrige gang.
Hva i all verden er det som skjer? Er det mulig å trene seg til høyere stoffskifte, slik at jeg nå er overdosert?
Hvis ja, forklarer det uansett ikke mageproblemene, som har vært borte siden jeg fikk tilstrekkelig med medisiner.
Hjelp!
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, trening og overvekt
Av pink_sweetie i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 20-03-14, 10:48 -
lavt stoffskifte og unaturlig kjapt opp i puls ved trening!
Av Kristin i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 20-02-13, 19:49 -
Lavt stoffskifte og trening
Av marianneo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 25-02-11, 17:37 -
Lavt stoffskifte, hjertebank, svimmelhet og trening
Av Veronica1991 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 15-03-09, 08:57 -
Høyt eller lavt stoffskifte?? Hva skjer?
Av Stratos i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 14-01-07, 22:34

Svar med sitat
Bokmerker