Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
12-02-10, 06:37 #13
Sv: Lege skremt fra å behandle med Thyroid - medisin
Da mannen min så utskriften fra legens epikrise, mente han at det måtte være noe mer enn bare "Armour skriver jeg ikke ut - da dette ikke er et godkjent legemiddel i Norge" som hadde skremt ham. Jeg vet ikke.
Jeg har vel ikke lyst til å smelle så mye i ansiktet på min nye lege, som endelig sier fornuftlige ting som "dosere etter symptomer", hvor mange leger i Norge sier det til sine stoffskiftepasienter mon tro?
Og jeg er vel redd for at selv om jeg kommer med godt nytt fra HELFO og andre steder, så er det ikke sikkert at han skrivet ut Thyroid med det første.
Men alt er både bakvendt og bakstreversk ved mye av vår situasjon som pasienter. Som den at man ikke kan gi eller anbefale på Thyroid på grunn av infisert biologisk materiale. Som om vi var vegetarianere, hele bunten!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Bedre å behandle med medisin om natta? Ja!
Av Mod i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 3Siste melding: 09-11-12, 10:24 -
Er skillet mellom lege og alternativ lege eldgammel?
Av Vigdis i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 06-11-10, 12:20 -
Det er lett å… behandle hypotyrose
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 27-06-06, 19:59 -
Blir litt skremt av dere...
Av liten i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 29-09-05, 20:29

Svar med sitat
Bokmerker