Galdesten skal ha' æblejuice hver dag, ved vi nu. Min mor har stadig galdestensanfald, men på grund af æblejuicen former de sig ikke som anfald; stenene passerer bare, og det er næsten smertefrit. Den smertestillende medicin er dog klar i skabet for det tilfældes skyld, at det en dag ikke går med juicen alene.

Jeg tror, min mors kolesterol og diverse, der skal komme derfra, godt kunne være bedre - det vil sige højere! Men hun har det fortsat langt bedre med Erfa thyroid end med ny Eltroxin og Euthyrox.

Min mor er noget stresset over, at kommunen har ændret på vilkårene for det sted, hvor hun og min far har deres sommerhus. Det ligger på en lejet grund, og kommunen som lejer ud, tager sig nogle friheder det vil sige ekstra leje i en størrelsesorden, som ikke er ok og ikke en gang lovlig, tror jeg. Så nu kører de en retssag sammen med de andre, som har hus på stedet. Grove løjer at skulle tage sig af sådan noget, når man er ældre og ikke rask/frisk. Men by- og boligministeren vil ikke lave de klare regler på området, som der mangler - han siger, det ikke er vigtigt, når det kun drejer sig om 9.000 huse/husstande. Måske skifter han mening til et valg en gang?