Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
16-05-13, 08:20 #1
Da har jeg gjennomført en guttetur med sykkel i Piemonte!
4-5 dager på racer med kun en dags pause mitt i. Syklet en 3-4 timer med snittpuls på rundt 130 (altså forholdsvis høyt i sone 1 for min del) og med topper opp i sone 3. Forholdsvis kupert her nede så snittfart på rundt 22. Og ca 1400-1700 kalorier forbrendt ila en tur. Men det ble kompensert med god mat og drikke (Barolo,ahhhh)
Men saken er at jeg egentlig er forundret hvor bra det gikk! Holdt ok følge med de andre "friske" bare jeg fikk varmet opp litt. Og her tror jeg er litt av cluet. Det tok nesten en time i sone 1 før jeg følte at kroppen lissom løsnet og kunne svare litt på øket intensitet. Og rundt den tia ble det viktig å fylle på med carbo ellers ble jeg fryktelig tom bråfort,
Går vel litt å venter på smellen nå så har treningsfri og avventer hva kroppen sier.
Ellers har jeg "landet" etter en liten hypersmell og er i ferd med å sakte øke dosene oppover med 10% hver 3. uke med prøvetaking og symptomobservering. Er nå på 62,5µ/dag og ligger vel rindt 15 i t4 og rundt 4 i t3. TSH er fortsatt "skummelt" høy på rundt 35. Men den gir vi f i forløpig. Mulig jeg trenger påfyll av t3? Fastlegen min er åpen for Armour men det har jo ikke gått et år etter RAI så er vel greit å avvente. Perjodevis ok men det værker i kroppen og jeg er litt sliten/trøtt uten at jeg sover godt.Mann på 49, Radiojodbehandling juli 2012, Levaxin. Levaksin og Armour fra september.

Svar med sitat
Bokmerker