Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
09-04-13, 09:01 #11
Sv: Hvorfor virker syntetisk T4 kun delvis eller slet ikke?
At det var anledning til å ta patent på naturlig forekommende hormoner var nytt for meg. Uansett tviler jeg på at "anvendelsen" vil kunne karakteriseres å være ny? At det er isolert fra naturlig miljø kan jeg ikke protestere på - men om dette er tilstrekkelig grunnlag for å få et patent vet jeg ikke. Om det skulle være det, så synes jeg det er merkelig at det ikke finnes (igjen såvidt jeg har oversikt over) patenterte biologisk identiske hormoner?
Du har nok rett i at det kan skje en utveksling med vann - det jeg vil fram til er at en kropp som er tilpasset å få et hydrogenatom frigjort ved hver nedbryting av et t4molekyl ikke nødvendigvis vil si at det er "det samme" å få et natriumatom i stedet under den samme prosesseringen.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hvorfor virker syntetisk T4 kun delvis eller slet ikke?
Av Anisa i forumet Naturlig T4 og syntetisk T4 er ikke lik hverandreSvar: 15Siste melding: 09-04-13, 17:41 -
Jeg lurer på om Levaxin virker, eller jeg kjenner jo at den ikke virker...
Av vekt72 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 04-04-13, 16:28 -
(!!) Hvorfor T4 medisiner ikke virker. Å starte opp på små doser kan gjøre alt verre
Av anitab i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-11-12, 10:08 -
(!!) Hvorfor T4 medisiner ikke virker. Å starte opp på små doser kan gjøre alt verre
Av anitab i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 2Siste melding: 18-01-12, 22:11 -
Hvorfor virker ikke thyroxin?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 18-04-08, 22:03

Svar med sitat

Bokmerker