Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
08-04-13, 16:07 #6
Sv: Hvorfor virker syntetisk T4 kun delvis eller slet ikke?
smgj
Ja, jeg føler også selv, at det er alt for tidligt at hvile på laubær, men det eneste sted som utvetydigt angiver leveren som arnestedet for konvertering af T4 til T3S og T3AC er en graf, som også jeg fandt undervejs i "studierne": http://www.weblac.com/images/Fig%201.htm på et site, hvor jeg ikke kunne finde nogen referencer til kilder. Jeg har også forgæves forsøgt at finde ud af, om syntetisk levothyroxine overhovedet kan konverteres til T3S og T3AC, og alene den totale tavshed om det (også i patentbeskrivelser af opfindelser af nye "pro-substancer" til T4-hydrolisering i syntetiske mediciner), bestyrker min mistanke om, at syntetisk T4 ikke kan konverteres til T3S og T3AC.
Jeg er sørme ikke færdig med det emne, og vil gå ombord i dine links straks jeg er tilbage fra jobbet.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hvorfor virker syntetisk T4 kun delvis eller slet ikke?
Av Anisa i forumet Naturlig T4 og syntetisk T4 er ikke lik hverandreSvar: 15Siste melding: 09-04-13, 17:41 -
Jeg lurer på om Levaxin virker, eller jeg kjenner jo at den ikke virker...
Av vekt72 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 04-04-13, 16:28 -
(!!) Hvorfor T4 medisiner ikke virker. Å starte opp på små doser kan gjøre alt verre
Av anitab i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-11-12, 10:08 -
(!!) Hvorfor T4 medisiner ikke virker. Å starte opp på små doser kan gjøre alt verre
Av anitab i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 2Siste melding: 18-01-12, 22:11 -
Hvorfor virker ikke thyroxin?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 18-04-08, 22:03

Svar med sitat

Bokmerker