Sitat Opprinnelig skrevet av dennis Vis post
Jeg kan anbefale D.S på Heggeli der jeg har personlig erfaring. Ellers vet jeg at andre har også fått god hjelp hos tidligere Heggeli lege Skogli på Funksjonell Medisin i Oslo. Balderklinikken har jeg dessvere dårlig erfaring med. Ellers kjenner vi dessverre alle her til din frustrasjon:( Ta en noen dype pust, prøv å finne litt ro og lytt til magefølelsen. Masse lykke til videre!
... men smør deg med tålmodighet for å komme inn. Det er nå over 3 måneders ventetid (!)...
(Og det kan være verdt det.)