hei. Ny her og ny rundt det med å evt.ha lavt stoffskifte. Har siden jeg gikk med min sønn får seksten år siden sliti med helsa..det begynte i svangerskapet..

Tretthet,lite energi,muskelsmerter ja osv. Ettersom årene gikk så har jeg vært innom den såkalte lykkepillen..ble mye bedre av den flytende angsten. Hoppet av noen år..gikk veldig bra. Men slet mye med energiene fremdeles. Men det gikk opp og ned det også..men kan si at en dag der jeg har vært uthvilt...det har ikke vært der ennå. Har gått igjennom en del andre kjedelige helseproblemer..men kom meg ut av det. Å gå inn i det alternative har også hjulpet mye...også på hvordan jeg kan hente inn noe energi da. Vel skal ikke skrive så mye mer om før men går tre år tilbake da vi hadde en del ting å gjøre med flytting osv så møtte jeg skikkelig veggen...løsningen pga konsentrasjonen og svimmelheta var å prøve zoloft igjen. De hjalp en del..kom meg på bena. Men men har likevel kjent en ny utvikling i kroppen som jeg ikke føler er normalt. Økning å være sliten,mindre energi igjen,oppptaget kul på hals...tog ultra lyd,bilder og var på aker der dem sa at det ikke var noe å gå inn med biopsi får den så ufarlig ut.

Så merker jeg at jeg får vont og er sår i hals og litt nedover...kjenner selv at det er mer i hals en bare en kul. Igjen samme sjekk,rønken av lunger, sjekke bryst og har endt med at jeg skal ta biopsi denne gang. Det ble sett og sagt at det er noe "struma, ikke toktisk" står det ? ..Denne gang så sier dem også at jeg ikke behøver være redd får evt.kreft osv

Legen mener ...og fordi jeg har så mange symtomer på lavt stoffskiftet så prøver hun medisn på meg. Blod prøver viser vist at alt er ok.

Har gått tre uker på liothyronin(syns jeg ble litt mer våken i hodet etter noen dager) og den siste uken levaxin. Følte meg såå merkelig i helgen at hun sier jeg skal slutte med den første og øke den andre på 50 m. til en og halv tablett om dagen. Syns jeg surrer mer jeg her..og er mega trett...og bomull i hodet. Pluss at jeg syns det er irr å ha vont i hals rundt problemet. Tenker også mye på dette med det med struma om det er noe jeg kan bli kvitt..blir det borte med medisin osv. Ser får meg en hals som er stor og klumpete om noen år..mareritt

Har lest mye er inne og kjenner igjen en del ting og blitt klokere på noe. Er det noen som har noe å tilføye hos meg eller opplyse meg om så blir jeg kjempeglad