hei alle sammen

Jeg tenker å begynne nå. Har trappet ned og sluttet med t4. Resultatet er at jeg er temmelig hypo og min hjerne henger ikke helt med. Jeg har derfor litt tungt for det, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal starte dette. Har fått med meg at det anbefales å ta første dose 1,5 time før du vanligvis står opp. Jeg lurte på om det dreide seg om 1,5 time før jeg ville våknet av meg selv (kl 9) eller om det er når jeg står opp for å dra på jobb (730 - hinsides av tretthet). Har vel konludert at det er det siste Robinson anbefaler. Om noen mener jeg har misforstått dette, vær så snill og gjør meg oppmerksom på det

Jeg har også fått med meg at jeg må starte forsiktig siden jeg fremdeles har t4 i kroppen, men samtidig har jeg fått med meg at man må gjerne opp i en deldose på morgen/natt på 10 mcgr for å ha noen form for effekt. Å starte med 10 mcgr blir nok altfor heftig. Har vel bestemt meg for å prøve 5. Men det er kanskje også for mye? Er 2,5 det riktige?

Skal jeg starte med å ta bare en dose om morgenen, eller skal jeg starte med en gang med flere doser om dagen?

Så det jeg har tenkt er: Starte med 5 mcg klokka 6 i morgen tidlig. Deretter tenkte jeg å prøve 2,5 mcgr på formiddagen. Prøve dette noen dager.
Om noen mener jeg er på ville veier, så si fra