Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
05-03-13, 12:37 #1
Lavt stoffskifte og spontanabort.
Jeg har to barn en på fire og en på ett år. Etter at minste ble født fikk jeg påvist lavt stoffskifte etter å ha vært konstant sliten og trøtt og uggen form. Det var først for høyt, så for lavt og deretter fikk jeg påvist antistoffer. Jeg mistet to ganger før minste ble født og jeg ble gravid igjen nå for fire mnd siden, men mistet i 12 uke. Stoffskiftet var normalt og jeg står på 100 mikrogram levaxin men antistoffene anti-TPO er fortsatt høyt og høyere enn i starten. Kan det ha forårsaket spontanaborten? Hva kan jeg gjøre for å få ned antistoffene og hvorfor er nivået fortsatt så høyt? Legen har ikke sagt annet enn å gi meg prøvesvarene siden jeg fortsatt er veldig sliten og har mye vondt i kroppen.
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Spontanabort p.g.a stoffskiftet?
Av pling i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 11-10-10, 13:29 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Blodprøver "innenfor normalen" og spontanabort
Av Miriam i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 24-03-09, 20:04 -
Spontanabort og høy TSH
Av cassy i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 11Siste melding: 10-01-07, 08:11

Svar med sitat
Bokmerker