Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Threaded View
-
03-06-07, 12:10 #13
Sliter med å bli gravide
Hei, siden jeg er ganske ny her inne på forumet tenkte jeg å stille dere erfarne kvinner noen spørsmål.
Vi sliter med å bli gravide og har fått mistanke om at jeg har for lavt stoffskifte pga. veldig mange symptomer som stemmer helt eller delvis. Mener å ha lest at lavt stoffskifte fører til vanskeligheter med å blir gravide, iallefall umedisinert. Hvis dere har slitt hva har vært løsningen for dere?
Vi har en skjønn datter på litt over 2 år som ble til etter 5 inseminasjonsforsøk, det som gjorde forskjellen den gangen tror jeg er at jeg begynte på Fedon-diett. Denne gangen brukte jeg en diett som heter Spis deg slank (lav-karbo ferdigmat) men det hjalp ingenting. Har hatt 7 inseminasjonsforsøk og 2 IVF og ingen graviditet. Har ikke prøvd Fedon-diett nå, da jeg fikk ekstrem svangerskapskvalme sist og den maten byr meg skikkelig i mot. Men spørs vel om jeg må bite tennene i sammen og tvinge det i meg. Og kutte lettbrusen. Tidligere fikk jeg høre at jeg hadde et snev av pcos, men i den siste blodprøven var fin og ul viser ingen folikkelansamling.
Skal til Oftebro Helse på onsdag og håper jo at han vil finne noe "galt" på prøvene mine som blir tatt i etterkant, slik at jeg kan få en forklaring på hvorfor jeg er så "lat" og fryktelig trøtt hele tiden.
Uansett jeg tar gjerne i mot tips på hva som var løsningen for dere. Hvor lenge må man regne med å gå på evt. medisin før man kan forsøke. Vi må dessverre har hjelp for å bli gravide så litt jumping i sengehalmen hjelper ikke.
Lignende tråder
-
TSH for høj men t4 og t3 normalt?
Av AAbell i forumet TSHSvar: 2Siste melding: 19-01-12, 20:44 -
Lavt stoffskifte eller bare han en rekke "tilfeldige" plager?
Av Cherry i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 09-01-11, 09:50 -
Overgang fra høyt til normalt stoffskifte + vekt
Av lady90 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-06-08, 19:58 -
Bare kaos! Grenseland for lavt stoffskifte med hyper symptomene
Av jojo75 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 21-05-08, 20:35 -
Hva er normalt energinivå?
Av cathrin i forumet Manglende ork til husarbeid og personlig hygieneSvar: 11Siste melding: 01-06-06, 14:44

Svar med sitat

Bokmerker