Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
21-01-13, 14:55 #9
Sv: 3 millioner
Mine tanker går til alle barna og de mange eldre stoffskiftesyke som ikke har ressurser og evner til å ta ansvar for egen helse og skaffe seg kunnskap. Som er prisgitt legenes kunnskap og behandling.Det jeg reagerte på var moderators påstand om at dette forumet har så mange besøkende kun fordi leger er for dårlig til å diagnostisere og behandlie disse sykdommene. Selv om vi hadde hatt perfekte leger mht diagnostisering og behandling, så må vi uansett ta ansvar for vår egen helse og skaffe oss kunnskap.
Mine tanker går også til de som har blitt for syke til å ta ansvar for egen helse og skaffe seg kunnskap pga årevis med mangelfull og feilaktig behandling. Som er så langt nede at det å lese et ukeblad blir for komplisert.
Det kan ikke være slik, og det skal ikke være slik, at vi ikke kan stole på legen vår. Det må bli slutt på at vi blir avvist, mistrodd, feildiagnostisert osv.
3 millioner besøkende er et skremmende høyt tall. Det gjør meg trist.Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....

Svar med sitat

Bokmerker