Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Protein kan forgifte os
Threaded View
-
09-05-12, 09:29 #4
Sv: Protein kan forgifte os
Meldingen min over kan kanskje misforstås. Er ikke alltid like flink til å få skrevet ned alt som foregår i hodet. Og inni mellom (ubevist) tror jeg andre er synske for forstå hva jeg mener
Har en lillesøster som er likedan, og det oppstår noen intressange diskusjoner inne i mellom 
For jeg er som deg og tror på balanse og fornuft. Og sitatet om kjøtt var som et motargument om at proteiner forgifter oss. Jeg selv spiser ikke etter lavkarbo, selv om jeg vet at jeg må over på den siden pga at kroppen min føler seg mye bedre uten gluten, melkeprodukter og sukker. Men for tiden er jeg sukkerslave og sliter med å få lagt om. Ser det litt som med røyking "forandringen skjer når du er klar for det". Men jeg har lest mye om temaet, og har hatt mye om human adferds økologi, og evolusjon da jeg tokk univeritets utdannelsen min. Og av egenintresse så har jeg også lest mye om temaet i ettertid. Så brenner litt for dette
Lignende tråder
-
protein s og c mangler
Av Sture i forumet Medisinsk behandlingSvar: 2Siste melding: 30-07-12, 15:00 -
Protein kan forgifte os
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 6Siste melding: 09-05-12, 22:31

Svar med sitat

Bokmerker