Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Trenger desperat til råd
Threaded View
-
12-02-13, 17:53 #1
Trenger desperat til råd
Hei!
Jeg er ny her på forumet, og takker først og fremst for kjempegod informasjon og støtte her inne. Jeg har fått beskjed av endokrinologen, at jeg har gått med lavt stoffskifte lenge, men aner ikke hvilken type jeg har. Jeg venter på blodprøvesvar på de siste blodprøvene jeg tok sist torsdag. Jeg går på 50 microgram levaxin, og har gått på det siden mai-12.
Problemet mitt er, at behandlingen ikke virker. Jeg har fått en voldsom depresjon ala selvmord. Jeg har trykk i hodet, og bak øynene, og mistet litt syn på venstre øye samtidig. Jeg har gått fra å ikke klare å sove til å måtte legge meg midt på dagen. Og når jeg legger meg må jeg voldsomt tisse hvert 5 minutt, det er som om nyrene aldeles virker så altfor godt når jeg ligger utslått, ønsker meg kateter. Jeg er virkelig ikke i form, jeg sliter med å forstå hva folk sier og å snakke selv, og jeg er utenfor meg selv føles det som. Jeg har trykk i halsen og vondt i brystet. Og jeg binder utrolig mye vann, jeg er full av ødemer. (siste 11 år, da det plutselig oppstod.) Jeg er svimmel, og det er grusomt ekkelt.
Jeg kan ikke huske sist jeg var ute av huset, jeg mener ikke å klage, jeg orker virkelig ikke å gå tur eller butikk. Jeg klarer ikke lenger å kjøre bil.
Jeg har alltid vært dårlig, og aldri på jobb eller skole. Men jeg er dårlig på en annen måte nå, og det skremmer vettet av meg.
Kvinne, 32 år.
Jeg skal til Arendal Helsesenter 14 mars.Ingen vil bære vellykkethetens pris i dag. Men ingen vil være mislykket.
Punda dagbok
Lignende tråder
-
Leter desperat etter svar!
Av Lysglimt i forumet BlodprøverSvar: 17Siste melding: 14-06-12, 11:15 -
Behandling i Trondheim. Hjelp, jeg er desperat!!!
Av missmulatto i forumet Hos legenSvar: 28Siste melding: 30-03-11, 14:33 -
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
Uten diagnose - begynner å bli desperat.
Av Evita i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 5Siste melding: 31-10-08, 14:48

Svar med sitat
Bokmerker