Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
08-04-12, 23:13 #12
Sv: Erfa holdbarhed
Hej Majsen

Jeg tror, at for et par år siden (eller 3?) har vi skrevet her om, at i modsætning til syntetisk levothyroxin, havde Thyroid USP tabletter en vældig lang holdbarhed, hvor man havde undersøgt 10 år gamle Armour og konstaterede, at den var 100% virksom, som på produktionsdatoen for den pågældende batch. Så var der nogen, der fandt ud af, at forudsat opbevaring i mørke og uden at åbne/lukke boksen hele tiden, holdt Armour tabletter også i 30 år. Hvis du vil være ekstrasikker, kan du altid hælde månedsantallet af tabletterne i en anden boks, så den oprindelige ikke åbnes/lukkes hver dag, men ellers ville jeg ikke gøre mig flere bekymringer.
Der skal være en exp-dato iflg. reglerne, men i tilfælde Thyroid - er stabilitet og holdbarhed, de syntetiske, langt overlegen. Køleskab er godt, men svaleskab er bedre a.h.t. kondensfugt ved temperaturskift når boksen tages ud, og sættes ind igen. Hvis du har nogen af de små "puder", der normalt lægges ved div. kosttilskud - læg sådan en i boksen med Erfa, så den absorberer evt. fugt, men personligt mener jeg ikke at det er nødvendigt, medmindre man vil gemme pillerne i flere år.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Fryse, selv om man har sykdommen under kontroll?
Av Ida i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 07-04-10, 02:03 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat
Bokmerker