Hei

Jeg lurer på om det er andre her som sliter med at TSH varierer så mye? Har gått fra 0,2 til over 5 i TSH på 2-3 mnd.. med samme dose! Har nå antistoffer også. Bruker levaxin 150 mikrogram hver dag. Har i tillegg fått for lite folat, så tar en multivitamin om dagen..

Føler at symptomene er så diffuse og over alt at det er vanskelig å få frem hvordan det påvirker meg. Men jeg har "sitringer" i musklaturen, synsforstyrrelser( ?) i perioder, har generelt mye vondt i særlig i ledd men innimellom også i musklatur, humørsyk, kontant trett og sliten, liten tiltakslyst og det meste er egentlig ett ork..

Har lyst å få hode over vann og få energien tilbake! Har nå økt til 175 mikrogram om dagen, så får se om noen uker hvordan blodprøvene er da.. men det er jo så irriterende for selv om blodprøvene er bra så føler jeg meg ikke "normal" å når jeg tror at jeg må ha blitt hyper å tar prøver så er jeg jammen hypo igjen osv...

Har 3 cyster i skjoldbruskkjertelen, men det er lite synlig og gir lite plager. Kan kjennes som jeg har en klump i halsen innimellom, og jeg er av og til øm på en siden.. Tar jasmin p-piller. Ellers så er jeg jo frisk som en fisk så dette er veeeldig irriterende.

Hatt hypothyrose i 16 år og begynner egentlig å bli litt utålmodig