Hei alle sammen. Det er lenge siden jeg har skrevet noe her inne, årsaken er at formen fortsatt er veldig dårlig. Siden sist har jeg fått diabetes 2 som nå behandles med Glucophage. Blodsukkeret er nå stabilt så for 2mnd startet jeg med Cortef, etter opptrapping ligger jeg nå på 20 mg daglig.

Jeg har i 2år blitt behandlet hos DS og bruker Erfa Thyroid 150 mg daglig, Pregnenolone 50mg, DEHA 25 mg, Sermorelin, leverstøtte, Melatonin og ellers vitaminer og mineraler etter anbefaling.

Jeg har muligens en dårlig dag men kjenner nå på sterk fortvilelse, hvorfor blir jeg ikke bedre?

Orker så lite, blir for det meste sittende ved kjøkkenbordet eller liggende på sofa'n. Prøver å gå små turer som igjen resulterer i total utmattelse. Har lite energi til familie og venner, denne sykdommen har etterhvert gjort meg til et ensomt mennesk da jeg heller ikke har energi til å være sosial.... Det er jo slett ikke slik jeg ønsker å leve livet mitt. Jeg hadde stor tro på Cortef, trodde energien ville komme etter oppstart med dette, dessverre ... føler med kanskje enda mer utmattet nå. Noen som har opplevd det samme?

Jeg har lest mye om hva Vigdis skriver om Recovering with t3, gleder med masse på hennes veiene, fikk tårer i øynene når hun skrev hvor mye bedre hun var blitt. Jeg har også prøvd å snakke om denne behandlingen med legen min, han sier det er utelukket pga min diabetes. ( vil ihvertfall først prøve Cortef )

Jeg skal til DS på mandag, noen som har noe klokt å komme med som jeg kan ta med meg dit.

Ønsker dere alle en flott dag, klemmer