Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
29-01-13, 22:37 #4
Sv: Intens brenning/svie/kravling i hodebunnen
Hei

Tar du tabletter eller får du intravenøst?
Og indikerte prøvene du tok borreliose? Har du fått klart svar derfra?
Jeg har lest tråden din der du har fått mange og gode svar. Det var mye snakk om stoffskifteprøver som var sendt til flere steder og stoffskifteprøver som var tatt på feil tidspunkt (hvilket stemmer). Skal du få stoffskifteprøver å forholde deg til må du sørge for å ta de til riktig tidspunkt. Det kunne du ikke vite tidligere, men det vet du nå.
Jeg kjenner ikke til de plagene du har, men som stoffskiftesyk i mange år kjenner jeg til andre ting. En ting jeg skjønte etter hvert var at jeg måtte ha annen hjelp enn den jeg fikk hos fastlegen. Jeg håper du har anledning til å bestille en time hos en privat lege. Og hvis jeg var i dine sko ville jeg ikke vært så fokusert på stoffskiftet som du er. Jeg mener ikke at du ikke kan ha begynnende lavt stoffskifte, men jeg tror ikke en prøveperiode (med lavdose Levaxin) vil løse dine problemer.
Jeg ønsker deg all lykke til med å finne ut av sykdommen din
Lignende tråder
-
Svie/brennende følelse under huden
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 11Siste melding: 15-04-10, 13:34 -
Blemmer/kviser i hodebunnen
Av Flower i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 16Siste melding: 02-02-10, 16:45

Svar med sitat

Bokmerker