Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Salt og helse
Threaded View
-
26-01-13, 09:27 #6
Sv: Salt og helse
Saltfattig kost reducerer også aminosyrerne lysin, arginin og ornithin. Hvilken effekt på helse har mangel på disse aminosyrer kan læses om her.
Det ser ud til, at udbredelsen af salt-fattig kost, følges tæt af stigende forekomst af hypoaldosteronisme...
I fortiden (B.T. dvs. Before Thyroid) kunne heller ikke jeg stå stille oprejst i mere end ½ minut af gangen. Jeg måtte have overkroppen hvilende på albuer, når der f.eks. skulle vaskes op ved køkkenvasken. Nu, flere år efter at jeg skiftede til Thyroid, de sidste fire år med "nat-Thyroid" som er en udpræget binyre-venlig metode, kan jeg stå stille så længe jeg har lyst til, og jeg kan småløbe 1 km til supermarkedet inden lukketid, uden at være det mindste forpustet eller have hjertebank når jeg når frem... Jeg vejer 15 kg for meget, jeg nyder tobak, jeg træner aldrig og jeg er 60 år gammel, så det er altså den omvendte verden, som Thyroid-tabletter og kroppens egne hormoner tryller frem.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Salt - Your Way To Health
Av Mod i forumet Adrenal Fatique - SaltSvar: 1Siste melding: 03-10-15, 15:51 -
Det du IKKE ved om salt og binyrerne!
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 7Siste melding: 13-04-11, 13:09 -
Salt - og tullete kostholdseksperter.
Av Hansen i forumet Adrenal Fatique - SaltSvar: 9Siste melding: 02-04-09, 18:31 -
jod uten salt i potetgull?
Av DALIA i forumet Helbred og kostholdSvar: 7Siste melding: 27-04-08, 15:56

Svar med sitat

Bokmerker